Ahojte chcem sa opýtať ohľadom konštánt keď to zadám tak ako to je napísané tak mi vyhodí že konštanta nenájdená prosím pomôžte mi ďakujem
←←←←←← ←
↓↓↓↓↓↓ ↓
→→→→→→→ →
V samotnom ASCII sa šípky zvyknú zobraziť vďaka znakom s kódom 24-27 (decimálne), ktoré však majú primárne iné využitie (sú to jedny z riadiachich znakov). Ak používame Unicode, rôznorodé šípky sa nachdádzajú za hranicou 256 znakov.
môžete mi plz povedať, aké ordinálne čísla majú šípky v ASCII tabuľke? Nejako ich tam neviem nájsť..
este by som chcela ku tej vymene a za b:nemusi sa to robit cez tretiu premennu, da sa to ak zadate: a:=a+b;
b:=a-b;
a:=a-b;
:)
ľProsim poslite mi na malicky2x zavináč gmail.com riesenie na oba prriklady:
* Napíšte celočíselnú funkciu vsuncifru s tromi parametrami c, k a n, ktorá vsunie cifru c na k-te miesto sprava v čísle n (teda vráti zmodifikované číslo n). Ak sa to urobiť nedá (k je väčšie ako počet cifier čísla n), vráti nezmenené číslo n. Napríklad vsuncifru(3,4,94752) vráti číslo 943752, vsuncifru(3,6,94752) vráti číslo 394752, vsuncifru(3,8,94752) vráti číslo 94752. Pri riešení nepoužívajte premenné typu string.
* Definujte konštantu max (s ľubovoľnou hodnotou) a typ pole – max-prvkové pole celých čísel. Napíšte procedúra posunK (k:integer; var p:pole), ktorá cyklicky posunie prvky poľa p o k prvkov vpravo. Napríklad pre p = 11 | 7 | 12 | 5 | 13 | 9 a k=4 sa pole zmení na 12 | 5 |13 | 9 | 11 | 7 . Nesmiete použiť pomocné pole, súbor či reťazec, ani v cykle k-krát neposúvajte o 1 prvok! Procedúru otestujte pre rôzne kombinácie max a k.
K obom príkladom vytvorte aj nejaký jednoduchý user friendly interface na testovanie (zadávanie vstupu a zobrazenie výstupu)
Dakujem velmy pekne dobre sa na tejto stranke uci.
ok
Bit moze nadobudnut hodnotu 0 alebo 1 (nepravda/pravda). Bajt (ang. byte) je 8 bitov.
na jednom vebe som pri typoch premennych nasiel aj ich velkost(alebo hodnotu?) v bitoch a bajtoch. aky je rozdiel medzi bitmi a bajtmi?